گزارش کار اموزی رشته ی مکانیک(در نمایندگی مجاز سایپا)
 
                     
                دسته بندي :  
عمومی » 
گوناگون
                     
                
                
                  
                
                                توجه: این فایل میتواند هم به عنوان تحقیق و هم به عنوان مقاله مورد استفاده قرار گیرد
فرمت : Word(قابل ویرایش و اماده پرینت)
تعداد صفحات: 34
تصویر:این فایل فاقد تصویر می باشد
سر فصل ها:
مقدمه 										1
سيستم جرقه پلاتيني								2
اتصالات مهم دستگاه اسكوپ							5
كليدهاي كنترلي دستگاه اسكوپ						6
تشريح الگوي ثانويه در سيستم جرقه پلاتيني					8
ناحيه آتش ثانويه 								9
ناحيه مياني ثانويه								11
ناحيه دوال  Dwellثانويه 							12
ناحيه احتراق اوليه 								14
ناحيه مياني اوليه								15
ناحيه دوال اوليه 								16
كليدهاي عملياتي و انتخاب حالت موج					18
دید اجمالی : 
امروزه موتورهاي خودروها و سيستمهاي جانبي آن به صورت يك قواي محركه پيچيده دائماً در حال تغيير،تحول و بهينه شدن مي باشد . در اين راستاي اين تغييرات روشهاي تست و عيب يابي موتور خودروها در حال تغيير و تحول مي باشد و همين امر باعث بوجود ابزارهاي جديدي براي عيب يابي دقيق و متناسب با تكنولوژي روز موتورهاي احتراقي داخلي مي باشد . يكي از مهمترين اين ابزارها دستگاه اسيلوسكوپ مخصوص خودرو (Automotive Lab Scope) مي باشد .
اسكوپ تعميرگاهي كه عموماُ ((اسكوپ )) ناميده مي شود در واقع يك ولتمتر عيني (Visual Voltmeter) مي باشد ولي برخلاف ولتمترها كه عقربه آنها به كندي حركت مي كند و مقدار ولتاژ را نشان مي دهد اسكوپ مقادير لحظه اي ولتاژ را روي لامپ تصوير به صورت منحني گرافيكي نشان مي دهد كه به اين منحني الگو مي گويند .